google.com, pub-4651893804478330, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Dolar 46,4934
Euro 52,8944
Altın 6.077,24
BİST 14.539,61
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Konya 25°C
Çok Bulutlu
Konya
25°C
Çok Bulutlu
Pts 26°C
Sal 27°C
Çar 29°C
Per 30°C

BAŞKAN ALTAY, FATURALARINDA TASARRUF SAĞLAYAN HANELERE ÇEKİLİŞLE 3 TOGG HEDİYE EDECEKLERİNİ AÇIKLADI

BAŞKAN ALTAY, FATURALARINDA TASARRUF SAĞLAYAN  HANELERE ÇEKİLİŞLE 3 TOGG HEDİYE EDECEKLERİNİ AÇIKLADI
2 Mayıs 2026 13:10
82

BAŞKAN ALTAY, FATURALARINDA TASARRUF SAĞLAYAN
HANELERE ÇEKİLİŞLE 3 TOGG HEDİYE EDECEKLERİNİ AÇIKLADI
Konya Büyükşehir Belediyesi, çevreye duyarlı ve sürdürülebilir bir gelecek hedefi doğrultusunda enerji tasarrufu bilincini artıracak önemli bir projeyi daha hayata geçiriyor.
Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, bilinçli tüketim alışkanlıklarının, sürdürülebilir bir gelecek için büyük bir adım olduğunu vurgulayarak, küçük gibi görünen bireysel eylemlerin, toplu olarak değerlendirildiğinde büyük bir fark oluşturacağını söyledi.
İklim değişikliği ile mücadelede bireysel tasarruf önlemlerinin göz ardı edilmemesi gerektiğini, Büyükşehir Belediyesi olarak bu alanda yeni bir çalışma hazırladıklarını belirten Başkan Altay, “Çevreye duyarlı, sürdürülebilir bir gelecek için enerji tasarrufu noktasında önemli bir adım daha atıyoruz. “Benim İklimim” kampanyamızla Konya’mızda enerji tasarrufu bilincini güçlendiriyor, hemşehrilerimizi daha bilinçli ve daha sürdürülebilir bir yaşam için harekete davet ediyorum. Karatay, Meram ve Selçuklu’da başlayacak kampanyamızda, su, elektrik ve doğalgaz kullanımlarında tasarruf eden hanelerimizin puanları toplanarak; çekiliş sonunda 3 ailemize TOGG hediye edeceğiz” ifadelerini kullandı.
Projeye katılmak isteyen vatandaşlar, başvuru ekranına ve detaylı bilgiye “benimiklimim.konya.bel.tr” adresinden ulaşabiliyor.
KRAL HABER GAZETESİ – ILGIN
Haberlerin Ayrıntıları için
https://kral.web.tr/

REKLAM ALANI
Whatsapp Destek